tiistai 29. maaliskuuta 2022

Osa 5 - Pyhän Hengen täyteys ja mitä siitä heti seurasi


Kävin uskovien upotuskasteella kesäkuun lopussa 1972 ja sain täyttyä Pyhällä Hengellä torstai-iltana 31.8.1972 klo 21.


Näkemäni ilmestysunen täyttymys

Kyseessä oli jo 16-vuotiaana näkemäni ilmestysunen täyttymys 7 vuotta myöhemmin ollessani 23-vuotias. Olin saanut täyttyä apostolisella tavalla Pyhällä Hengellä torstai-iltana ja puhunut vuolaasti uusin vierain kielin. Ihmeellisin kokemus oli kuitenkin se valtava Yehowan rakkaus joka täytti minun koko olemukseni. Silloin ensi kertaa TUNSIN JA TIESIN hänen rakkautensa olevan kaikkein kallisarvoisinta minulle!



Jouduin heti Paholaisen tulilinjalle!

Se kaikki, mitä siitä seurasi seuraavana päivänä mennessäni perjantaina töihin Strömbergin Elektroniikka-piirtämöön, oli ikään kuin tulikoe, jonka Adonai Yeshua salli. Hän kuitenkin tuli itse sinne paikalle neuvomaan minua ja valvomaan tilannetta.

Voit lukea siitä lähemmin seuraavasta linkistä:
http://toteutuneita.blogspot.com/2012/11/osa-6-pahan-henkiolennon-hyokkays.html


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osa 22 - Kaksi enneunta jalokaloista

TOINEN UNI   Näin tiistain vastaisena yönä 2.4.2024 unen, jossa olin kalastamassa virvelillä isolla kuohuvalla ja kirkasvetisellä koskella...